چکش تخریب چیست؟

انواع دسته بندی چکش تخریب کدام  است؟

در این مقاله سعی داریم ضمن آشنایی با ویژگیهای کلی چکش تخریب و انواع آن،چکش تخریب های بین 15 تا 20 کیلویی برندهای مختلف را مورد بررسی قرار دهیم. 
چکش های برقی به صورت کلی به دو دسته بتن کن ها و چکش تخریب ها تقسیم می شوند. به آن دسته از چکش های برقی که تنها قابلیت تخریب کردن دارند و اصطلاحا چکش برقی تک کاره هستند چکش تخریب برقی اطلاق می شود. چکش تخریب ها به لحاظ وزن و سیستم درونی به مدل های مختلف تقسیم می شوند. چکش تخریب ها به صورت کلی به دو دسته چکش تخریب روغنی و چکش تخریب گریسی تقسیم می شوند که این ویژگی از وزن های 15 کیلوگرم به بالا قابل تفکیک است. چکش تخریب ها به لحاظ وزن بندی ، از وزن 3 کیلوگرم تا 32 کیلوگرم دسته بندی شده اند که هر کدام متناسب با فضا و نوع تخریب دارای کاربردهای خاص خود هستند.
سیستم داخلی چکش تخریب ها به این ترتیب عمل می کند که با ورود جریان برق به قسمت استاتور یا بالشتک دستگاه روتور یا آرمیچر شروع به گردش کرده و به واسطه دنده و شاتون ، پیستون اصلی را داخل سیلندر به حرکت می اندازد. حرکت پیستون اصلی در داخل سیلندر سبب ایجاد مکش در قسمت ضربه زن دستگاه شده و به این وسیله پیستون ضربه زن دستگاه شروع به ضربه زدن به قلم میکند و تخریب به این شکل اتفاق می افتد.

مقایسه انواع چکش تخریب 15 تا 20 کیلویی
همانطور که قبلا اشاره شد چکش تخریب های 15 تا 20 کیلویی دارای سه ویژگی روغنی/گریسی، وزن و برند هستند.از این رو انواع چکش تخریب های هر برند را تک به تک مورد بررسی قرار می دهیم.
چکش تخریب 17 کیلویی ان ای سی مدل 1770
چکش تخریب 17 کیلویی ان ای سی مدل 1770 دارای سیستم ضربه زن گیریسی است.قدرت تخریب چکش برقی NEC1770  معادل 65 زول است که برای تخریب های سنگین و نیمه سنگین مناسب می باشد.
بزرگترین حسن این دستگاه توان کار طورلانی آن است. ادامه مطلب



شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون ، اجاره و تعمیر و نگه داری انواع چکش تخریب و یا انتخاب قلم و مته مناسب با همکاران ما در تماس باشید و یا به آدرس سایت سهند ابزار مراجعه نمایید.
02133751000
09388551159
09128107868


مته و قلم تخریب ,برقی ,انواع ,دسته ,دستگاه ,کیلویی ,داخل سیلندر ,مقایسه انواع ,پیستون اصلی ,تخریب برقی ,مورد بررسی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود رایگان ایران هدیه دریا هر چی بخوای هست سرگرمی دانستنی ها/سریال/کنکور/ورزشی دانلود زیرنویس فارسی انیمه آموزش تولید محتوا