دلیل هایی که افراد برای ازدواج مطرح می‌کنند روی فرآیند تصمیم گیری ، ازدواج و نوع روابطه شان در زندگی مشترک ، بسیار تاثیرگذار است . بعضی از این علت ها ناشی از تصورات غلط افراد از ازدواج است . بهتر است قبل از ازدواج افراد به این دلیل ها  بسیار دقت کنند  و واقع بین باشند ، تا در زندگی مشترک کمتر دچار مشکل شوند .

به نقل از سایت مشاوره پیش از ازدواج فیلیا ، برخی از باورهای غلط رایج درباره ازدواج شامل : این مرد یا زن تنها فردی است که می توانم با او ازدواج کنم ، بعد از ازدواج همسرم را تغییر می دهم .  ازدواج حلال تمامی مشکلات است ، باید همسرم نمونه و کامل باشد ، ازدواج راهی برای درمان مشکلات روانی است ، ازدواج باعث بهتر شدن روحیه فرد می شود ، برای فرار از مشکلات خانوادگی ازدواج  می کنم ، برای ازدواج تنها عشق کافی است ، برای جلب رضایت والدین ازدواج  می کنم ، برای فرار از شکست عاطفی قبلی ازدواج  می کنم ،  ازدواج راهی برای رسیدن به راحتی ، و خوشبختی است ، باید همسرم کاملاً با من متفاوت باشد ، پس از ازدواج هرگز برگشتی وجود ندارد ، برای ازدواج موفق باید قبلاً با او دوست باشم ، قیافه همسرم اصلاً مهم نیست ، ازدواج یعنی زندانی بودن و گرفتاری ، خودم این ازدواج را انتخاب کردم پس باید تحمل کنم .

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید :


www.heyvafamily.com/web/articles/view/293/باورهای-نادرست-در-ازدواج.html

 


sevina ازدواج ,همسرم ,مشکلات ,افراد ,برای ازدواج ,برای فرار ,راهی برای ,باید همسرم ,زندگی مشترک منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

جهان درون همچنین شما زندگی ابدی خدمات مجالس آریامن فوتپیک هر چی که بخوای آذر کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. نادر سبحاني معاون اجرايي دبيرستان-مرند پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان